POLITYKA PRYWATNOŚCI FUNDACJI „PROXIMUS” Z SIEDZIBĄ W ŻUKOWIE 1. CO OPISUJE NINIEJSZA POLITYKA? Niniejsza Polityka prywatności ("Polityka") zawiera informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Fundację „PROXIMUS” z siedzibą w Żukowie („Fundacja”), tj.:
Niniejsza Polityka znajduje zastosowanie, jeżeli jesteś: Þ Użytkownikiem Strony internetowej Fundacji, tj. korzystasz ze strony internetowej www.fundacjaproximus.org.pl („Strona internetowa”); Þ Kandydatem do pracy w Fundacji, tj. osobą biorącą udział w prowadzonych przez Fundację procesach rekrutacyjnych i udostępniającą Fundacji w tym celu swoje dane osobowe; Þ Potencjalnym Kontrahentem Fundacji, tj. osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, zainteresowaną ofertą Fundacji z zakresu świadczonych usług i kontaktującą się z Fundacją w celu pozyskania danych informacji lub nawiązania współpracy albo Przedstawicielem Potencjalnego Kontrahenta, tj. reprezentujesz lub występujesz z ramienia podmiotu zainteresowanego usługami świadczonymi przez Fundację; Þ Kontrahentem Fundacji, tj. osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, która współpracuje z Fundacją lub na rzecz której Fundacja świadczy swoje usługi lub Przedstawicielem Kontrahenta, tj. reprezentujesz lub występujesz z ramienia któregokolwiek z Kontrahentów Fundacji; Þ Dostawcą Fundacji, tj. dostarczasz na rzecz Fundacji określone towary lub usługi lub jego Przedstawicielem, tj. reprezentujesz lub występujesz z ramienia któregokolwiek z Dostawców Fundacji. Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - „RODO”). 2. KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH? Administratorem Twoich danych osobowych jest: Fundacja „PROXIMUS” W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz kontaktować się z nami na adres korespondencyjny: ul. Kępińska 90, 05-805 Otrębusy bądź z naszym Inspektorem Ochrony Danych na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . 3.JAKIE INFORMACJE I Z JAKICH ŹRÓDEŁ ZBIERAMY? Jeżeli jesteś Użytkownikiem Strony internetowej Fundacji zbieramy informacje uzyskiwane od Ciebie w związku z Twoją aktywnością na Stronie internetowej. Mogą to być w szczególności informacje takie jak adres IP czy dane zawarte w plikach cookies. Jeżeli jesteś Kandydatem do pracy w Fundacji zbieramy informacje uzyskiwane od Ciebie w trakcie prowadzonych procesów rekrutacyjnych. Będą to w szczególności dane osobowe zawarte w przesyłanych Fundacji dokumentach aplikacyjnych (np. CV) oraz inne dane podawane w trakcie prowadzonych rozmów i spotkań rekrutacyjnych oraz korespondencji e-mail. Jeżeli jesteś Potencjalnym Kontrahentem Fundacji zbieramy informacje uzyskiwane od Ciebie w trakcie przeprowadzanych rozmów telefonicznych, korespondencji e-mail i spotkań. Mogą to być w szczególności: imię i nazwisko, nazwa prowadzonej działalności gospodarczej, dane kontaktowe, informacje dotyczące zapotrzebowania na usługi świadczone przez Fundację oraz inne dane – jeżeli dobrowolnie postanowiłeś/-aś je przekazać Fundacji. Jeżeli jesteś Kontrahentem Fundacji zbieramy informacje uzyskiwane od Ciebie w związku z zawarciem i realizacją umowy o świadczenie usług. Mogą to być w szczególności dane takie jak imię, nazwisko, nazwa i adres prowadzonej działalności gospodarczej, adres korespondencyjny, NIP, REGON, nr rachunku bankowego, adres e-mail, nr telefonu, informacje dot. łączącej nas umowy. Twoje dane mogą także pochodzić ze źródeł ogólnodostępnych. Jeżeli jesteś Przedstawicielem Kontrahenta lub Potencjalnego Kontrahenta Fundacji zbieramy informacje przekazywane nam przez Ciebie lub przez podmiot, który reprezentujesz, dla celów zawarcia lub realizacji zawartej umowy o świadczenie usług. Mogą to być w szczególności dane takie jak imię i nazwisko, stanowisko, nazwa reprezentowanego podmiotu, adres korespondencyjny, dane kontaktowe. Jeżeli jesteś Dostawcą Fundacji zbieramy informacje przekazywane nam przez Ciebie w przesyłanych dokumentach, w trakcie rozmów telefonicznych, korespondencji e-mail i spotkań. Będą to w szczególności informacje niezbędne do zawarcia i realizacji umowy, takie jak: imię, nazwisko, nazwa i adres prowadzonej działalności gospodarczej, adres korespondencyjny, NIP, REGON, nr rachunku bankowego, adres e-mail, nr telefonu, informacje dot. łączącej nas umowy. Twoje dane mogą także pochodzić ze źródeł ogólnodostępnych. Jeżeli jesteś Przedstawicielem Dostawcy Fundacji zbieramy informacje przekazywane nam przez Ciebie lub przez Dostawcę, którego reprezentujesz dla celów zawarcia i realizacji umowy z Dostawcą. Będą to w szczególności: imię i nazwisko, stanowisko, nazwa reprezentowanego Dostawcy, adres korespondencyjny, dane kontaktowe. 4.W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE? Jeżeli jesteś Użytkownikiem Strony internetowej Fundacji, Twoje dane osobowe przetwarzamy:
Jeżeli jesteś Kandydatem do pracy, Twoje dane osobowe przetwarzamy:
Jeżeli jesteś Potencjalnym Kontrahentem Fundacji, Twoje dane osobowe przetwarzamy:
Jeżeli jesteś Kontrahentem Fundacji, Twoje dane osobowe przetwarzamy:
Jeżeli jesteś Przedstawicielem Kontrahenta lub Potencjalnego Kontrahenta Fundacji, Twoje dane osobowe przetwarzamy:
Jeżeli jesteś Dostawcą Fundacji, Twoje dane osobowe przetwarzamy:
Jeżeli jesteś Przedstawicielem Dostawcy, Twoje dane osobowe przetwarzamy:
5.KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Gdy jest to niezbędne do realizacji celów, w których przetwarzamy Twoje dane, możemy przekazywać je:
W każdym przypadku udostępnienia lub powierzenia przetwarzania Twoich danych osobowych będziemy dbać o to, aby przekazywane było jedynie minimum informacji niezbędnych do realizacji celów przetwarzania. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). 6. JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE? Jeżeli jesteś Użytkownikiem Strony internetowej Fundacji Twoje dane osobowe będziemy przetwarzali przez okres ich przydatności, przy tym nie dłużej niż wynika to z celu, w jakim dane zostały zebrane, tj. administrowania (zarządzania) Stroną internetową. Jeżeli jesteś Kandydatem do pracy w Fundacji Twoje dane osobowe będziemy przetwarzali do czasu realizacji celu w jakim dane zostały zebrane, tj. przeprowadzenia procesu rekrutacji, do którego zgłosiłeś/-aś swój udział. Jeżeli wyraziłeś/-aś zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres dwóch lat od momentu ich zebrania. Jeżeli zdecydujesz się cofnąć udzieloną zgodę, Twoje dane osobowe będą przechowywane najdłużej do czasu jej cofnięcia. W uzasadnionych przypadkach dane osobowe będziemy przechowywać tak długo, jak będą one niezbędne do realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów. Jeżeli jesteś Potencjalnym Kontrahentem Fundacji lub jego Przedstawicielem Twoje dane osobowe będziemy przechowywać tak długo, jak będę one niezbędne do realizacji celu w jakim dane zostały nam przekazane, nie dłużej jednak niż do czasu wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych w tym celu. Jeżeli jesteś Kontrahentem Fundacji, Dostawcą Fundacji lub Przedstawicielem jednego z tych podmiotów, Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji umowy zawartej z Tobą lub podmiotem, który reprezentujesz. Po upływie tego okresu w niezbędnym zakresie przechowujemy Twoje dane przez czas wynikający z obowiązujących wymogów prawnych (np. z obowiązku przechowywania dokumentacji finansowej przez 5 lat). W uzasadnionych przypadkach Twoje dane osobowe będziemy przechowywać tak długo, jak będą one niezbędne do realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów. 7.JAKIE PRAWA CI PRZYSŁUGUJĄ? Korzystając z przysługujących Ci praw w zakresie przetwarzania danych osobowych, możesz kierować do nas następujące żądania:
W celu skorzystania z powyższych uprawnień skontaktuj się z nami korespondencyjnie lub pod adresem e-mail, wskazanym w pkt 2 Polityki. W każdym przypadku, w którym uznasz, że przetwarzanie przez nas danych osobowych narusza przepisy RODO, masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8.CZY MUSISZ PODAWAĆ NAM SWOJE DANE? Podanie przez Ciebie danych jest w każdym przypadku dobrowolne, ale pamiętaj, że odmowa ich podania uniemożliwi nam realizację celów, w jakich dane są zbierane, np.:
9.BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
Administrator prowadzi działania w celu zapewnienia, by Twoje dane osobowe przetwarzane były w sposób bezpieczny i zgodny z wymogami RODO. Administrator zapewnił m.in., by dostęp do danych miały jedynie osoby upoważnione do tego i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Ponadto, Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by jego podwykonawcy i inne podmioty przetwarzające dane na jego zlecenie, dawały odpowiednią gwarancję zabezpieczenia danych. 10.ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od dnia 25.08.2020 r.
|
Nasze Polityki
Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich firm", udzieloną przez PFR S.A.